A+ R A-
28 جون 2017
RSS Facebook Twitter Linkedin Digg Yahoo Delicious

Ads1

اتوار, 11 مئی 2014 23:35

خیبر پخونخواہ میں ایس آر ایس پی کے پہلے آزمائشی شمسی توانائی آب پاشی اسیکم کا افتتاح Featured

Written by 
Rate this item
(0 votes)

خیبر پخونخواہ میں ایس آر ایس پی کے پہلے آزمائشی شمسی توانائی آب پاشی اسیکم کا افتتاح

درو ش (کے اے جمیل) خیر آباد دروش سر حد رورل سپورٹ پروگرام
نے شمسی توانائی کے ذریعے چلنے والے آبپاشی اسکیم کا افتتاح کیا ۔ اس موقع پر ایم این اے چترال شہزادہ افتخار الدین، ایم پی اے سردار حسین، ڈسٹرکٹ پولیس آفیسر غلام حسین، ایس آر ایس پی کے سربراہ شہزادہ مسعود الملک کے علاوہ بڑی تعداد میں چترال بھر سے علماء، سیاسی و سماجی زعماء ، مختلف سرکاری و غیر سرکاری اداروں کے سربراہان اور میڈیا کے نمائندگان نے شرکت کیں۔

اس موقع پر ایس آر ایس پی کے ڈسٹرکٹ پروگرام منیجر طارق احمد اور پیس پراجیکٹ کے سربراہ زاہد نے شمسی توانائی کے اس اہم منصوبے کے مختلف پہلوؤں پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے بتایا کہ اس اسکیم سے 80ہزار گیلن پانی فراہم ہوگی جس علاقے کے لوگوں کو معاشی فوائد حاصل ہونگے۔ انہوں نے بتایا کہ یہ اسکیم آزمائشی بنیاد پر صوبے خیبر پختونخوا میں صرف چترال کے گاؤں خیر آباد میں شروع کی گئی ہے اور اگر یہ تجربہ کامیاب رہا تو اسے چترال سمیت صوبے کے دیگر علاقوں میں بھی شروع کیا جائیگا جس ایک حقیقی انقلاب آئیگا۔
اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے رکن قومی اسمبلی شہزادہ افتخار الدین اور رکن صوبائی اسمبلی سید سردار حسین نے چترال کی ترقی میں SRSPکے کردار کو سراہا اور تجویز پیش کی کہ SRSPاور دیگر ادارے چترال میں شمسی توانائی کے اس شعبے کو ترقی دیں۔
ایس آر ایس پی کے چیف ایگزیکٹیو آفیسر شہزادہ مسعود الملک نے حاضرین سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ان کا ادارہ چترال میں مقامی لوگوں کی شراکت سے غربت کے خاتمے اور بنیادی ڈھانچے کی بہتری کے لئے کام کرتی ہے اور یہ سلسلہ چلتا رہیگا۔ انہوں نے مقامی لوگوں پر زور دیا کہ وہ اپنے دیہی تنظیمات کو مزید مضبوط کریں تا کہ ترقی کے ثمرات سے بھرپور فائدہ حاصل کیا جا سکے۔
واضح رہے کہ خیر آباد دروش میں ایس آر ایس پی کے زیر اہتمام ہونیوالا یہ منصوبہ یورپی یونین کے فنڈ سے چلنے والے پیس (PEACE) پراجیکٹ کے تحت مکمل کیا گیا ہے جس سے بڑے توقعات وابستہ کئے گئے ہیں

Read 1097 times Last modified on ہفتہ, 07 جون 2014 06:12
Login to post comments

چارسده فیس بک پر لائک کریں

چارسده فوٹو گیلری

Advertisement