A+ R A-
22 جولائی 2017
RSS Facebook Twitter Linkedin Digg Yahoo Delicious

Ads1

یڈیلیڈ: دنیا بھر کی نظریں پاکستان اور بھارت کے درمیان آسٹریلیا کے میدان ایڈیلیڈ میں ہونے والے ورلڈ کپ کے گروپ میچ پرلگی ہوئی ہیں اور دونوں ٹیمیں اس کی بھر پور تیاری کر رہی ہیں جب کہ میچ کے دوران سورج بھی اپنے آب و تاب کے ساتھ جلوہ گر رہے گا۔

 

روایتی حریف بھارت کے خلاف میچ کے لیے قومی ٹیم کے پاس 15 کھلاڑی دستیاب ہیں جن میں سے اس انتہائی اہم میچ کے لیے جن کھلاڑیوں کو مصباح الیوان کا حصہ بننے کے لیے منتخب کیا جاسکتا ہے ان میں احمد شہزاد، احسان عادل، حارث سہیل، محمد عرفان، ناصر جمشید، راحت علی، سرفراز احمد، شاہد آفریدی، صہیب مقصود، سہیل خان، عمر اکمل، وہاب ریاض، یاسر شاہ اور یونس خان شامل ہیں۔

دوسری جانب بھارتی کپتان مہندرا سنگھ دھونی کے پاس جو کھلاڑی دستیاب ہیں ان ہی میں سے اعصاب شکن مقابلے کے لیے مہروں کو چنا جائے گا جن میں ایشون، اسٹیورٹ بینی، شیکر دھون، راویندرا جڈیجا، ویرات کوہلی، بھونیشور کمار، اکشر پٹیل، آجنکیا راہنے، سریش رائنا، امبتی ریادو، مہت شرما، روہت شرما، محمد سمیع اور امیش یادیو شامل ہیں۔

پاک بھارت میچ میں فیلڈ امپائرنگ کے فرائض انگلینڈ کے رچرڈ کیٹل بوروف اور آیان گاولڈ انجام دیں گے، ٹی وی امپائر آسٹریلیا کے اسٹیو ڈیوس ہوں گے جب کہ میچ ریفری کی ذمہ دار رانجن مادو گالے نبھائیں گے۔

ماحول کو گرما دینے والے اس میچ کے روز ایڈیلیڈ کا موسم بھی کچھ گرم رہے گا جہاں آسٹریلوی محکمہ موسمیات کے مطابق بارش کا کوئی امکان نہیں اور درجہ حرارت 39 ڈگری سینٹی گریڈ تک رہے گا جس کے باعث گرمی بھی اپنے عروج پر ہوگی۔

 

اسلام آباد: دنیا بھر میں جہاں کرکٹ ورلڈکپ کی دھوم ہے وہیں پاکستان اور بھارت کے انتہائی اہم مقابلے کو لے کر پاکستانی سیاستدان بھی کچھ جذباتی نظر آتے ہیں اسی لیے حکومت نے پاک بھارت میچ کے دوران ملک بھر میں لوڈشیڈنگ نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے لیکن پانی بجلی کے وزیر مملکت کا کہنا ہے کہ اگر قومی ٹیم فائنل تک پہنچی تو پورے ماہ لوڈشیڈنگ نہیں ہوگی۔

 

ایکسپریس نیوز کےمطابق ورلڈکپ میں پاک بھارت میچ پر جذبات کا اظہار کرتے ہوئے بیشتر ارکان پارلیمنٹ نے روایتی حریف کے سامنے قومی ٹیم کو فیورٹ قرار دیا اور اس موقع پر مسلم لیگ (ن) کے رہنما مشاہداللہ خان کا کہنا تھا کہ بھارت سے مقابلے میں ہماری ٹیم فیورٹ ہے اور اس بار بھارت سے جیتنے میں کامیاب ہوجائیں گے جب کہ پیپلزپارٹی کے رہنما ایازسومرو نے کہا کہ میری خواہش ہے کہ پاک سرزمین کے کھلاڑی جیت کر آئیں۔

وزیر مملکت پانی وبجلی عابد شیر علی نے کہا کہ اس وقت ٹیم اسپرٹ بہت بہتر ہے، قومی ٹیم اس بار نہ صرف بھارت سے جیتے گی بلکہ 1992 کی طرح فاتح بننے کی تاریخ بھی دہرائے گی جبکہ وزیر مملکت نے قوم کو خوشخبری بھی سنائی جس میں ان کا کہنا تھا کہ اگر قومی ٹیم جیتتی رہی اور فائنل تک پہنچی تو پورے ماہ لوڈشیڈنگ نہیں کی جائے گی۔

فورٹالیزا: برازیل نے کولمبیا کو دوسرے کوارٹرفائنل میں شکست دے کر سیمی فائنل تک رسائی حاصل کرلی جہاں اس کا مقابلہ جرمنی کے ساتھ ہو گا۔

 

برازیل کے شہر فورٹا لیزا میں کھیلے گئےدوسرے کواٹر فائنل میں مہمان ٹیم برازیل نے کولمبیا کوایک کےمقابلے میں دو گول سے شکست دی۔ پہلا گول برازیل کے کپتان تھاگو سلوا نے میچ کے 7ویں منٹ میں کیا جس کے بعد کولمبیانے برازیل کے گول پوسٹ پر کئی حملے کیے مگر کامیابی نہ مل سکی۔ میچ کے 68ویں منٹ میں برازیل کے اسٹرائیکر ڈیوڈ لوئز نے دوسرا گول کر اپنی ٹیم کو 2 صفر کی برتری دلا دی۔

میچ ختم ہونے سے12 منٹ پہلے کولمبیا کے فٹبالر جیمز روڈیگز نے اپنی ٹیم کی جانب سے پہلا گول کرکے برازیل کی برتری کودو ایک کردیا۔

سیمی فائنل میں برازیل کا ٹاکرا 8 جولائی کو جرمنی سے سامنا ہوگا۔ پہلے کوارٹر فائنل میں جرمنی نے فرانس کو ایک صفر سے شکست دی تھی۔

لاہور: برازیل میں جاری ورلڈ فٹ بال کپ کے ایک میچ میں چلی نے موجودہ چیمپیئن اسپین کو دو گول سے ہرا کر 2014 کے ورلڈ کپ سے باہر کر دیا۔

 

چلی نے دونوں گول کھیل کے پہلے ہاف میں کیے، اسپین کی ٹیم کوئی گول نہ کر سکی، چلی کی طرف سے پہلا گول ورگاس نے 19 ویں منٹ اور دوسرا گول ارن گوئز نے 43 ویں منٹ میں کیا، واضح رہے کہ اسپین اپنا پہلا میچ ہالینڈ سے 1-5 سے ہارا تھا۔

چارسده فیس بک پر لائک کریں

چارسده فوٹو گیلری

Advertisement